17.11.09

BERCINTANYA AKU......

kisah ni rentetan daripada kisah 'kenangan manis kau dan aku' dlm blog aku nie.
aku ada janji camne kami leh declare.kisahnya bermula dari sms je.tiap hari aku dpt sms dr my hubby.sms yg aku dpt mmg bait-bait lagu la.xkira la lagu apa.tp org bercinta....manis je.biasa kami akan sms dlm lingkungan kul 8.30 malam sampai la tengah malam.kadang tido pun ngan handset kat tangan.itu la penangan cinta.

ini antara koleksi pic aku masa bcinta dlu.walaupun amik gambo rapat tp ada batasnya ok!







dipendekkkan cerita 6.12.2005 kami declare sebagai kasih-kekasih gtu.hehe..... dah jadi kekasih nie lagi la salah ckit pun dh nak merajuk.lebih kurang 6 bulan bercinta kami decide utk bertunang.plan2 pun kat sms jugak coz nak ckpdepan malu.ahaks.....yg beraninya nak bertunang tu coz masing2 dh jumpa famili masing2.
maka 9.6.2006 kami pun mengikat tali pertunangan.skemanya ayat aku..........

sedikit pic tunang utk tatapan

                                                       

akhirnya aku sah menjadi tunang orang pada 6 Mei 2006. lama jugak aku bertunang.lebih kurang setahun lebih.sebabnya masa tu aku ngan hubby baru je kerja tetap.dalam masa tu sempat la kumpul2 duit.tapi betul2 prepare utk persiapan kawen 6bulan lebih awal.bukan apa....aku posting kat sarawak n hubby kat johor jadi payah la nak beli itu ini.banyak buat persiapan sendiri2 jer.

alhamdulillah...akhirnya hari yg dinanti pun tiba.30.11.2007 kami diijabkabulkan dengan disaksikan oleh saudara mara dan jiran tetangga.



                                                                 berdetuk-detak.......







 sah suami isteri


malu nak posing lebih

keesokannya, 1 Disember 2007 aku dan hubby pun bersanding. bukan aku je yg bersanding tau..adik aku angah pun join sama ngan husband dia, Azmir. adik aku nie nikah awal dari aku ckit.dia pertengahan bulan 10. aku pulak akhir bulan 11.tapi bersanding buat skali la.

 
                   singgahsana nan terperi.....






                                                                             bestnya....cam nak putar kembali saat nie.hehe............

begitulah kisahnya bermula kisah cinta kami. sebelum kawen bercintanya la aku......................


 aku dan suami kini.........


pas kawen lg kami bercinta.apa pun asam garam rumah tangga sedikit salah faham tetap ada tapi aku n hubby takkan biarkan berpanjangan. perkahwinan itu sesuatu yg suci dan penuh dengan tanggungjawab.

sekian..............

1 comment: