13.11.09

kenangan manis kau dan aku...

apa kenangan manis korang erk!
kenangan aku banyak jugak tp aku nak mengimbau memori aku ngan my hubby.
erm....masa bercinta mmg la manis...dah kawen nie pun lg manis


alkisah ceritera bermula....

macam mana aku leh suka ngan suami aku ye...ntah la aku pun xperasan.tp aku admire ngan hubby sejak sekolah lagi masa upper 6.xde la tahap ekstrim mcam budak2 lain.suka tgk dia je.then bila dia xg sekolah aku rasa cam xsyok je sepanjang kat sekolah tu.hubby aku tau pas kawen aku citer.ketawa dia...hahaha...masa kat sekolah aku duk belakang hubby aku.dia barisan pertama aku kedua.tp jarang bcakap kalau xde pkara yg penting.


perasaan admire tu hilang bila dh abis sekolah.sampai la masing2 masuk U.dia kat USM aku pulak kat UPSI.mmg xcontact la.aku kenal perangainya yg ringan mulut jadi mudah la kawan2 perempuan dekat ngan dia.tp ntah....xde perasaan jeles.agaknya masa tu perasaan sayang xde lg.hahaha......


then tahun akhir kat U masa cuti sem my hubby buat miss call.then aku sms dia bagaitau "Rindu ke".my hubby balas mmg rindu.then dia cuba2 hantar bait2 senikata lagu.aku dh lupa lagu apa tp lagu dari Kumpulan Dewa/Padi rasanya. aku mmg buat xkisah coz aku kenal dia sejak zaman sekolah org yg xserius.aku xnak la perasan.tp aku still balas ngan senikata lagu jugak.ntah lagu apa aku pun xtau la.macam tu je la keje kitorang.hehe.........macam mana kami declare........nanti aku citekan....


tempat hubby studi usm,penang




ibu kandung suluh budiman UPSI,perak

2 comments:

  1. gatai jugak ko ni yerk eziey..
    masuk form 6 pun
    tak berubah dari kiter skolah dulu..
    hehe

    ReplyDelete
  2. aku kena ada inspirasi utk melakukan sesuatu.hahahaha...........

    ReplyDelete