3.11.09

alahai perempuan……
Tuesday October 27th 2009, 5:53 pm Edit This
Filed under: Pelbagai

semalam on d way ke skolah aku dengar hot fm channel febret aku panggilan hangit!biasa rancangan tu utk kenakan org tapi semlm rasannya DJ yg terkena kot.hehe…….

citenya mcm nie.DJ Faizal Ismail call la sorang p`puan nie dgn menyatakan suami perempuan nie ada kekasih n nak kawen.dengan tegas dan suara agak garang perempuan nie ckp marah2.aku yg dengar nie pun takut jugak walaupun xnampak situasi n air muka perempuan nie.last2….Faizal ckp “Puan sebenarnya terkena panggilan hangit!”tp perempuan nie terus letak.Panggilan hangit nie diminta oleh suami perempuan nie.ntah apa tujuannya pun xtau la.Then Faizal call byk kali p`puan nie tp dia langsung xangkat.Faizal amik keputusan tel suami perempuan nie n tanya apa sebenarnya.rupa2nya kejadian ini merupakan kejadian sebenar yg berlaku dlm kehidupan perempuan nie bersama suaminya.patut la perempuan tu bengang sgt.rupanya betul suami dia ada affair ngan perempuan lain.apa tujuan suami perempuan nie buat mcm nie ye???

klu pkara tu berlaku pada aku pun aku xleh terima.biasanya panggilan hangit yg dibuat nie kesudahannya joke,kelakar cz nak kenakan org.tp panggilan hangit yg dibuat semlm jugak mengejutkan DJ. Faizal Ismail.perkara nie di anggap kelakar/mudah ke utk suaminya.fuhh!!!faham la hati isterinya yg sangat2 terluka, kecewa, merana n apa saja yg xleh digambarkan dgn kata2.

sbb isu semlm juga merupakan hot chat yg dikongsi bersama pendengar lain.tp aku xdgr coz time 2 aku dh sampai ke sekolah utk memulakan tugasan harian.

tp pg td Faizal Ismail menyatakan byk respon yg diterima daripada pendengar berkaitan isu semlm terutama dari perempuan.byk yg xpuas hati ngan suami perempuan 2 yg curang,main kayu 3 n sebagainya.

aku sebagai perempuan n isteri faham sgt hati perempuan tu.mana rela suami yg disayangi dikongsi bersama org lain.hak kita org lain rampas!tp kita xdpt sangkal takdir yg Allah berikan utk kita.Wallahualam……

2 comments:

  1. isk.. aku pun same laa eziey.
    mane tak geram
    tapi yang tensen skang nih
    si pompuan pun menggataii walaupun dah tau laki tu dah kawen ada bini, ada anak
    camane nih..
    padahal dia jugak seorang pompuan
    takkan tak reti2 perasaan seorang pompuan

    ReplyDelete
  2. pompuan nie ada byk jenis.maybe desperate sgt kot.cinta itu buta.xkenal laki org anak org main rembat je.arap xjadi dlm kehiduoan kita ye jaa.wallahualam...

    ReplyDelete